Datum 2020/2021

3/12 – 6/12 2020 (Tors-Sön)
Logi ingår ej, du bokar boende själv.

10/12 – 13/12 2020 (Tors-Sön)
Logi ingår ej, du bokar boende själv.

Hassis Skidskola garanterar personlig skidinstruktion, alltid mindre grupper – max 12 personer/läger

Program och dess innehåll kommer att, under pågående pandemi, Covid -19, anpassas efter Folkmyndighetens riktlinjer.

Kursprogram

Detta ingår:

• Ankomstmiddag (torsdag kväll)
    • Teknikpass, klassisk teknik
    • Vallningsinformation
    • Spårkort
    • Vallor.

O.B.S Hassis skidskola håller med valla.

Ingår ej:

• Kost och logi
  • Dricka under träning.

Läger i Grönklitt: 2 780:-

Anmälan

För anmälan kontakta mig via kontaktformuläret eller epost bengt@langdskola.se. Har du frågor eller vill ha mer information om lägret kontakta mig via kontaktformuläret eller telefonnummer 070 – 261 86 91.

Anmälan sker via e-post, eller kontaktformuläret, ange vilken vecka och datum du önskar anmäla dig till. I anmälan, skriv även ditt namn, adress, mobilnummer och e-post. Betalningsinstruktioner kommer så fort din anmälan har inkommit. När betalningen inkommit är du anmäld. Om du avbokar mer än 30 dagar före kursstart återbetalas hela kursavgiften. Avbokas lägret inom 30 dagar före kursstart behåller jag 20% av kursavgiften.

Senast en vecka före kursstart skickar jag dig information om när och var vi träffas, och lite annan information som kan vara bra att veta.

Vid inställt läger på grund av snöbrist eller om instruktör är sjuk återbetalas hela kursavgiften.